Bolçi
BOLÇİ, çikolata sektöründe ulusal ve uluslararası markaların sahip olduğu hiçbir ürüne benzememektedir. Sadece çikolata değil, tamamen özgün bir lezzettir. Bu özelliği sebebiyle BOLÇİ, 2000 yılında üretime başlayıp ümit vadeden bir marka hüviyetine kavuştuğu andan itibaren gerek isim gerekse ürün olarak onlarca taklidi türemiş bir markadır. Tamamen uygunsuz koşullarda üretilen, kalite ve hijyen standartlarından yoksun bu ürünler, kurumsal kimlik, tasarım ve sunum tekniklerini de kopyalayarak ucuz kazanç peşinde koşarken; BOLÇİ, üretim, marka ve pazalama çalışmalarını uzman bir ekiple dünya standartlarında yürütmektedir. BOLÇİ’nin öncelikli hedefi, yurtiçinde satış noktası ve bayii ağını arttırarak, Türk tüketicisinin tamamına ulaşmak, yurtdışında pazarı büyütmek amacıyla zaten var olan ihracatını arttırmaktır. 2011 sonuna kadar ismini aldığı Bolu Çikolatası’nı yine ön planda tutarak draje, tablet, spesiyal ve madlen çikolata gibi ürünleri de tamamen kendi olanaklarıyla üretmek için çalışmalarını aralıksız sürdürmektedir.